دل نوشته هایم برای کودک ایندم

سلام 🖤

1398/10/19 18:14
نویسنده : Patrick
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کدوتنبلم اینقدر تو این چند روز اتفاق افتاده تو این مملکت که یجورایی مجبور شدم ناراحتی واسه مشکلات خودمو به بعدا موکول کنم نمیدونم کی بود که گفتم نمیخوام تو این وبلاگ که مال توعه درمورد ناراحتیام صحبت کنم ولی خب یجورایی الان حرف زدن با تو خیلی ارومم میکنه پس فعلا سفره دلمو پیش تو باز میکنم ولی قول میدم وقتی واقعی شدی همچین کاری رو نکنم باشه؟قول😊

خب ابتدای این هفته که از قضا شروع فرجه ها(تو بخون تعطیلاتِ)من بود یه خبر رسید که خیلیارو ناراحت کرد و حرفا و اتفاقای بعد اون قضیه استرس زیادی رو به همه مردم ایران وارد کرد جوّ بدی بود واقعا که خب درس اصلی ای که به من داد این بود که نیازی نیست واقعا در مورد موضوعی که شناخت درستی روش نداریم اینقدر با اعتماد بنفس نظر بدیم و بعدیش اینکه تحمل نظرات مخالف رو داشتن واقعا یه نشونه از بلوغ فکریه.خلاصه بگم که این هفته میکس درهم برهمی از ترور جنگ کوالا اتش سوزی انتقام موشک و مرگ و ناکامی بود.

نمیدونم زمانی که تو اینارو میخونی آدما با هم چجوری رفتار میکنن ولی در حال حاضر که خیلی با هم نامهربونیم🖤

دیروز صب هواپیمای مسافربری که از ایران به اکراین میرفت چند دقیقه بعد از شروع پروازش سقوط کرد و کلی جوون دسته گل این مملکت پرپر شدن که حتی حرف زدن درموردش دیوونه م میکنه🖤🖤.اونم از دو روز قبلش که کلی از همشهری هام جونشونو از دست دادن🖤🖤.هیچ وقت مرگ رو اینقدر نزدیک به خودم حس نکردم.واقعا حتی دو ثانیه بعد رو نمیشه پیش بینی کرد

خب ناراحت تموم نکنیم حرفامونو حتی اگه دلم این روزا غصه داره

 

 

مطابق روند هر ترم تو این روزای طاقت فرسای فرجه ذکر هر شبم بعد از خدایا پاس بشم دعا برای ورود هر چه سریعتر بابای جنابعالی x manه که بیاد منو برداره ببره و شبای امتحان بشینیم کنار هم پلی استیشن بازی کنیم و بگه فدا سرتنهایتش اینه ترم بعد برمیداریش راستی ترم قبل که قسمت نشد امتحانشو بدم یادت نره باز بعداااا ها ازم بپرسی روان استاد (ل) رو چند شدم😂احتمال ۹۹٪روم نمیشه بهت بگم😂

پی نوشت:نه مثل اینکه درد و غصه با این روزامون بد عجین شده نمیشه ازش فرار کنی .البته اینم مثل هزاران چیز دیگه فراموش میشه ولی وای از روزی که سر ریز بشه درد و غصه

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

❤️Maman juni❤️Maman juni
21 دی 98 4:18
🤗 با افتخار دنبال شدين
Patrick
پاسخ
ممنون عزیزم😊منم با افتخار  صدمین فالوور شما شدم😁