دل نوشته هایم برای کودک ایندم

بعد از یک سال!

1401/4/30 12:57
نویسنده : Patrick
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کدوتنبل مامانت اومده .اینقدر تو این یکسال اتفاقای (.... )افتاده که ...

بگذریم منم خدایی دارم فقط‌ میخواستم بدونی فراموشت نکردم. واقعا تو حال روحی خوبی نبودم و نیستم خیلی وقته از ته دل نخندیدم خیلی وقته صبح ها به زور از تختم بلند میشم.دیگه حتی مثل سابق استرس اینده رو ندارم هم بخاطر اینکه حال تمام انرژیمو گرفته هم اینکه اینده واسم زیادی تاریک بنظر میرسه.دوست دارم از هر مشکل و مریضی و وابستگی رها شم و برم جایی که هیچکیو نشناسم.این روزا به مرگ زیاد فکر‌ میکنم و از هر زمانی باهاش بیشتر تو صلحم و دوستش دارم.میدونم زیادی دارک شد حرفام ولی الان که فکرشو میکنم احتمال اینکه تو واقعی بشی و این حرفارو بخونی خیلی ناچیزه، پس میتونم بی پرده تر و و بدون اینکه نگران باشم به روحت آسیب بزنم اینجا حرفامو بگم.فعلا همین.بریم ببینیم دفعه بعد که اینجا میام چند وقت گذشته از امروز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)