دل نوشته هایم برای کودک ایندم

بی خوابی

1397/4/2 5:21
نویسنده : Patrick
194 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مامان جان خوبی؟ساعت پنج صبحه و من خواب نرفتم البته یه قسمتیش بخاطر داستان های ماورایی ایه که دیشب خوندم قسمتیش هم فکر و خیال،احتمالا وقتی من مامانت بشم میفهمی که زیادی فکر و خیال میکنم و یکم استرسی ام.ایشاالله که تا اونموقع کنترلش کردم ولی خب تو سعی کن بهونه واسه حرص خوردن دست من ببینم شاید بخوای بدونی مامانت تو جوونیاش چه علایقی داشته و چیکار میکرده،خب من الان در حال حاضر(چون علایقم معمولا مقطعی ان)بیشتر تو یوتیوب ویدیو میبینم به فال تاروت علاقمندم(که تو یوتیوب ببینم البته)همین ماورا که گفتم(که باعث میشه از ترس خوابم نبره شبا ولی خب چبکار کنم)و اندکی هم به اشپزی و شیرینی پزی علاقه نشون میدم.

میدونی مامان جان؟با اینکه هیچچچ خبری نه از تو و نه از بابای بیخیالت هست ولی من از الان نگران تربیت توام😕😓دوست ندارم لوس یا شیطون یا بی ادب یا همه اینا با هم😐باشی.البته شیطنت تا حدودی اشکال نداره ولی شورشو درنیار چون بنظر خودم از اون مامانایی میشم که اگه زیادی رو اعصابم بری از شیوه های سنتی تربیت(دمپایی و جارو(احتمالا جاروبرقی)و حبس تو اتاق)استفاده میکنم.

الان میترسی دیگه وقتی که باید بیای هم ناز میکنی😐ناز نکنی ها مامانی گفتم که اگه بچه خوبی نباشی اینکاری میکنم که حتی اینم در حد نظریه است فعلا.

چند روز پیش با خودم فک کردم اگه من هیچوقت بچه دار نشدم چی؟بعد گفتم خب اگه بابای نی نی آدم خوبی باشه احتمالا بچه مبگیریم دیگه؟کدو تنبلم 🎃 حتی دیدم در اون صورت هم ندیده نشناخته عاشقتم و دلم قنج میره از فکرت.

میدونی مامانی؟یه کوچولو بهت حسودیم میشه تو چیزایی رو احتمالا میدونی که من خیلی دوست داشتم الان بدونم.اگه صدامو شنیدی از اینده بیا به خوابم بهم تقلب برسون😍💙💝وااای اینقدر دوست دارم خوابتو ببینم😍😍😍.

خب دیگه من برم کم کم مواظب خودت باش فینگیلی مامان😍💋💙💚💛💜💝

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


5 تیر 97 14:44
آی چه مادرانه...ایشالله سالم و سلامت باشهمحبتعبادت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 9:41
چه حس خوبییییی این حسو نمیشه با حس دیگه ای عوض کرد ​​​​​​راستی خوشحال میشیم به وب ما هم سری بزنین مرسیییی 💞💞💞💞 💕💕💕 💞💞 💕