دل نوشته هایم برای کودک ایندم

سلام خرگوشک من🐇

1397/3/29 15:08
نویسنده : Patrick
200 بازدید
اشتراک گذاری
خوبی مامان جان؟😍بابت دیروز متاسفم😓دوست ندارم از اون مامانایی باشم که ناراحتیاشون رو با یه بچه کوچیک درمیون میذارن و با حرفاشون بچه رو ناراحت میکنن.معذرت میخوام کدو تنبلم🎃

نمیدونم وقتی تو بزرگ میشی دنیا تو چه وضعیه،نمیدونم اعتقادات مردم چجوریه.خودم با وجود یه سری باور هام هم ادم مذهبی ای شناخته نمیشم ولی با این وجود خدا مهمترین بخش زندگیمه.یه باور قوی به یه موجود قادر مطلق بخشنده و مهربون تو خیلی از روزای زندگیم منو روپا نگه داشته.

دوست دارم خدارو باور داشته باشی وقتی بزرگ شدی دوست دارم ساده و زودباور نباشی ولی خوبی رو تو آدم ها پیدا کنی دوست دارم ظاهربین هم نباشی هیچ کس رو قضاوت نکن مامان جان باشه؟سعی کن خیلی وابسته به ادما و مکان ها نباشی میخوام زندگی کنی اگه دختری میخوام بری سفر،تجربه کسب کنی عاشق بشی،دلت بشکنه حتی،ترجیح میدم سختی بکشی و الماس بیرون بیای تا اینکه هیچ فشاری رو متحمل نشی و گرافیت باشی.

متاسفم مامانی ولی فک کنم از اون مامانام که تجلی همه آرزوهاشو مبخواد توی بچه اش ببینه😅

خیلی قاطی پاطی نوشتم میدونم. یجورایی یه وظیفه میدونم که بیام و باهات حرف بزنم فقط،برام مهم نیست چی میگم و چجوری میگم😃
پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sarasara
1 تیر 97 16:37
محبت