دل نوشته هایم برای کودک ایندم

پست عجله ای

1399/3/21 17:05
نویسنده : Patrick
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینگیلیِ من واقعا نمیدونم چه اصرارییییه من هر ماه اینجارو اپدیت کنم و هر مااااه هم وقتی یادم میاد اینکارو کنم که عجله دارم الانم حرف خاصی ندارم یکم واست غرغر کنم میرم 😁

یک اینکه واقعاااا بی درکی و حماقت آدما بعضی وقتا آزار دهنده است.خب تو برات مهم نیست و آدم خودخواهی هستی باش من برام مهمه و نمیخوام تو این وضع کرونا واسه یه چیز مسخره بی اهمیت بیام بیرون.تا هم چیزی بهش میگیم به خانم بررر میخوره.

دو اینکه یه چله برداشته بودم و سر روزِ نوبت من سیستمشون خراب شد و .... انگار قسمت نیس بعضی وقتا 

درمورد باباتم واقعا حرفی نمیمونه.ندیده و نشناخته میگم خییییلی ادم بیخیالیه.اصلا به من چه بذار یک چهارم حقوقشو هر ماه بردارن ولی حاضر نشه بیاد ازدواج کنیم.بهتر والا منم اعصابشو ندارم فعلا

فعلا همینا مامان جان خداحافظ 💗

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)