دل نوشته هایم برای کودک ایندم

اوضاعمان در این قرنطینگی!!

1399/2/8 0:14
نویسنده : Patrick
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینگیل مامان خوبی؟صدای منو از قرنطینه میشنوی گلکم.واقعا امیدوارم زودتر این اسمشو نبر تموم شه و جول و پلاسشو جمع کنه و بره ولی خب من به عنوان یک ادم درونگرا اونقدرام قرنطینه بهم بد نمیگذره حداقلش اینه که از دانشگاه🤢 خیلی بهتره.این روزا کلی غذاها و کیک و شیرینی های خوشمزه درست کردم و احتمالا تا قرنطینه شیرین ۲۰ کیلو میاد رو وزنم😬

خیلی حرف دارم که باهات بزنم ولی الان نمیتونم تمرکز کنم و فکرامو سر و سامون بدم.نمیدونم چرا همیشه در بدترین حالتم تصمیم میگیرم اینجا رو اپدیت کنم😐

ولی همینو بگم که از اینکه از روی اجبار و نبود راه حل دیگه ای مجبور به تحمل یه سری شرایط و آدم ها میشم واقعا متنفرم.از اون بیشتر از آدم هایی که بدون فکر کردن به حوصله طرف مقابلشون هر زمان که دلشون بخواد شرو میکنن به غر زدن و تعریف کردن چیزایی که ناراحتشون میکنه متنفرم چون بعضیاشون انگار آدم رو یه سطل زباله میدونن واسه خالی کردن حس های بدشون😑اه کاش میشد بهش بگم که تحملش واقعا سخت شده برام😑(x man شخصی که میگم دختره فضولیت گل نکنه یهو.البتهههه با این رویه ای که تو پیش رو گرفتی فک کنم من تا تو بیای مجبور شم ششصد تا رل بزنم و موهام همرنگ دندونام شه😑😑😐یکم به خودت بیا دیگه اَه مُردم از بس ویدیو بچه تو اینستا نگاه کردم و غش و ضعف کردم😑)

خب من برم دیگه

فعلا کدو تنبلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)