دل نوشته هایم برای کودک ایندم

مامانی که روزی ۱۱ ساعت میخوابه😁😐🐨🐨🐨

1398/11/12 17:39
نویسنده : Patrick
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی شما؟منم شکر بد نیستم راستی روان ۱۶ شدم😂خیلیم خوب شدم تازه😂الانم مثلا تعطیلات بین دو ترمه ولی من همش کاراموزی ام.کرونا هم که وارد ایران شد کم دلیل برای مردن داشتیم خودمون😐خفاش و مار ش رو یه عده دیگه میخورن ما هم باید مریضیشو بگیریم😐واقعا من چرا این حرفارو به تو میزنم اخه؟!😐نمیدونم😐

بهرحال من باید واسه یکی غرغر کنم الانم تو دم دستی ببخش دیگه😐وای دیروز رفتم با نی نی عه دخترخالم بازی کردم اینقدر عسل بود میخواستم با خودم ورش دارم بیارمش😂قبل از اینکه منو به جرم نوزاد ربایی دستگیر کنن به اون بابای بیخیالت یه چی بگو😂

تا درودی دیگر بدرود😁باید دخترداییتو ببرم کافی شاپ مغزمو خورد😂

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
12 بهمن 98 21:49
لازمه بگم اگه بیشتر هم میتونی بخواب یازده ساعت که چیزی نیست بعد تولد نی نی فقققققط بی خوابیه و بس این وسط مسطا هم یه کوچولو شیرینی هست که عشق مادری همون یه کوچولو رو کفایت میکنه  😍 انگار صد برابر انرژی مثبت میاره همرا خودش
Patrick
پاسخ
مرسییی 😊حرفتونو اویزه گوشم میکنم😅وقت زیاده یه چند سالی زیاد میخوابم انرژی ذخیره شه واسه سالیان بعد 😂