دل نوشته هایم برای کودک ایندم

سلام عشق کوچولوم

1398/9/28 23:18
نویسنده : Patrick
164 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دلم قدر یه دنیا گرفته اینقدر حالم بده که یوقتایی فقط میتونم به مردن فک کنم و بس.

میدونی من همیشه تو زندگیم سعی کردم امیدوار باشم حتی گاهی وقتا منو رویاپرداز خطاب کردن ولی من فقط به بزرگی خدا امید داشتم همین میدونستم که امکان نداره کاری براش ناممکن باشه هر چند تو ذهن ادما غیرممکن باشه.

با همین طرز فکر چیزایی رو تا این سن تحمل کردم و کشیدم که بیشتر همسن و سالام حتی تصورشم براشون دردناکه

اما بازم امید داشتم بازم حتی یه لحظه دوست نداشتم جای کسی غیر از خودم باشم،اما خدا انگار تصمیم گرفته به من نشون بده که از این خیال باطل امید به روزای بهتر بیا بیرون،میخواد بهم نشون بده که همیشه میشه داغونت کنم و وضع از اون چیزی که هست هم بدتر بشه

الان نمیتونم بگم این قضیه که این روزا داغونم کرده چیه در مورد شخص خودم نیست ولی...ولی شاید هیچوقت تورو نبینم شاید x man اومد و من بخاطر تقدیر یا شاید هر چیز دیگه هیچوقت ازدواج نکنم.ناراحت نشیا ولی الان برام مهم هم نیست این موضوع الان فقط نهایت تلاشی که میتونم بکنم شاید این باشه که دیوونه نشم یا خودکشی نکنم البته دومی که نه نمیتونم ولی این روزا خیلی فک میکنم به اینکه کاش یکی منو از این دنیا میبرد بیرون جایی که اشک نباشه جایی که قلبم از استرس و ناراحتی سنگین نباشه تو سینه م جایی که بابامم هست🖤

خیلی خسته م بخدا دیگه نمیکشم خدا .توروخدا یا تمومش کن این زندگیو یا درستش کن

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 آذر 98 13:37
یلداتون مبارک باشه همیشه شاد باشین
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
13 دی 98 20:27
دلتون آروم ان شاءالله 
Patrick
پاسخ
مرسی عزیزم خدا دل همه مونو آروم کنه این روزا💗💗🖤🖤