دل نوشته هایم برای کودک ایندم

سخنی با همسر جان

1397/3/20 7:30
نویسنده : Patrick
191 بازدید
اشتراک گذاری
سلام:-D خوب هستین شما؟ میگم من در آینده چجور آدمی م؟خیلی هیجان انگیزه ینی چجوری با هم اشنا میشیم؟البته تو که دیگه اونموقع میدونی.ولی برای من خیلی هیجان انگیزه.پوووف  روزگار بدی شده همسر جان دلار شده شیش تومن تورم تهدید جنگ هعععی.اصلا شاید امریکا حمله کرد رفتی جنگ:-/ نری هاااا منو تنها بذاری خودم میکشمت :| راستی خیانت کنی هم میکشمت.هنوز درمورد روشش مطمین نیستم ولی حواست به خودت باشه.im toooo much work and if you accepted me despite all that you better love me to the end or else i....

سخنی با بچه(نی نی که بودی جای لالایی برات چهرازی میذارم گوش بده کدوتنبلم):خدایی حال کردب چه ننه ی اپ تو دیتی داری؟انگلیسی واست حرف میزنم عین خارج:-))
میگم همین الانشم با وجود تلگرام خدابیامرز و اینستاگرام وبلاگ نویسی منسوخ شده ولی چیکار کنم یکم الد اسکولم هنوز(پارادوکس رو حال کردی مامان جان؟) ولی من اینجا مینویسم برات مسخره م هم بکنی که وااای مامان کی دیگه میره وبلاگ میخونه و اینا تو غذات فلفل میریزم😈

من برم دیگه درس و مشق دارم😷(هر وقت گفتم من قدیما عاشق درس بودم میتونی این ایموجی رو بکنی تو چشمم بگی ارواح دمت مامان جان😐البته بعدش من تنبیه ت میکنم ولی حداقلش اینه که دلت یکم خنک میشه.اها راستیdon't do drugsو always use protection(البته اگه طرف اینجور فسق و فجورا بری از دماغ آویزونت میکنم ولی خب مطمین نیستم نسلتون چجور هیولاهایی هستن)عجب مامان رو اعصابیم ها الهی قربون خودم برم😍😘😀
خداحافظ کدو تنبلم🎃
پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان عفیفهمامان عفیفه
27 خرداد 97 20:43
سلام ان شاءالله عاقبت بخیر باشید میشه آخرین مطلب وبلاگ دخترمو پسند کنین ؟
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
31 خرداد 97 0:00
امیدوارم عاقبت بخیر باشیییی خواهر💜💐