دل نوشته هایم برای کودک ایندم

نوروز 98

1398/1/1 22:05
نویسنده : Patrick
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کدوتنبل مامان🎃(میدونم این کدوتنبله مال هالووینه بچه!)سال نوت مبارک جقله یه سال دیگه به دیدن همدیگه نزدیکتر شدیم احتمالا

ایکس من هم که نیومد جفتمون رو حیران کرده 😒(حتما یبار روی لباسش بالا بیار مامانی)

سال 97هم گذشت سخت ترین سال عمر من تا الان هم تموم شد خیلی اتفاقا افتاد یه سری هاشونو فراموش میکنم با گذشت زمان ولی چند تا شون اونقدر بد بودن که تا اخرین لحظه عمرم تو یادم میمونن دلتنگم یه عالمه مامانی خسته شدم کاش خوب میشد اوضاعم کاش دلم شاد میشد بعد اینهمه ناراحتی 

خب دیگه خیلی غم انگیز شد متنم.همینا دیگه عیدت مبارک😁شنبه هم راهی سفریم.فعلنی مامی😘

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 اردیبهشت 98 23:04
عیدتون مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشین... راستی خوشحال میشم به وبلاگ من سربزنین