دل نوشته هایم برای کودک ایندم

Intro

1397/3/19 18:55
نویسنده : Patrick
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من الی هستم بیست و یک ساله نه ازدواج کردم نه بچه دارم نه حتی نزدیک به هبچ کدوم از این دو هستم فقط میخوام بنویسم شاید برای دل خودم شاید برای کودک احتمالی آینده م.شاید براش جالب باشه بدونه چه مامان گیج و ویجی داشته.شاید با همسر آینده م هم حرف زدم.راستی همسر آینده کمک نکنی تو بزرگ کردن بچه من میدونم و تو.

الان به دلایلی که نمبتونم بگم خیلی از نظر روحی تحت فشارم ولی امیدوارم حرف زدن با تو موجود دوست داشتنی آینده م آرومم کنه.

ندیده و نشناخته عاشقتم کدو تنبل من.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
30 خرداد 97 23:57
انشاءالله در آینده ای نه چندان دور مامان میشیییی🌹 🌹🍀🌹🍀 🌹🍀🌹 🌹🍀 🌹
آبجی مهناآبجی مهنا
9 اردیبهشت 00 11:17
😍
​​​​​​الی جون من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید😘
Patrick
پاسخ
ممنون ازتون😘دنبالتون کردم عزیزم🥰