دل نوشته هایم برای کودک ایندم

مامان بدقول

1398/5/22 10:40
نویسنده : Patrick
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کدوتنبل مامان خوبی تو؟ببخش عزیزکم نگو بی معرفتم هی مبخواستم بیام تو وبلاگ هی درست لود نمیشد و ارور میداد نمیدونم چرا. نتیجه ش این شد که من الان اومدم بهت سر زدم راستی یادته یه بار درمورد علایقم در حال حاضر باهات حرف زدم.

کلا ادمیم که روی یه موضوع قفل میزنم الانم روی یه داستان کوردی قفلم (رها)هی میخونم و هی ذوق میکنم واسه شادی و عشق و غضه میخورم واسه ناراحتی ادمایی که نمیشناسمشون.شرمنده روی ماهت فعلا هم معتاد فیلم هندی و کره ای هستم یوتیوب هم که تقریبا پنجاه درصد وقت بیداریمو پر میکنه😐

و واضحه که از تنهایی و بیکاریمه و حدس بزن این تقصیر کیه😂؟بله درست حدس زدی عزیزم. بابا جونت x man خان😑چرا؟خب واضحه نمیاد منو پیدا کنه یا یه جایی با من برخورد کنه منم که دوست داشتم بچه م سال 1400بدنیا بیاد😂کم کم فک میکنم باید این ارزو رو با خودم به گور ببرم.اها راستی رمان و کتاب هم زیاد میخونم. و اصلا دوست ندارم دانشگاه شرو شه.تو نوبت واسه عمل جراحی بینی هم که هستم.چی بشه بینیم خدا میدونه😂

خب من برم دیگه سعی میکنم زود زودتر بیام پیشت. ندیده و نشناخته دوستت دارم خدافظ عزیزم😘😍

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
22 مرداد 98 14:09
ما هم دوستت داریم😘
Patrick
پاسخ
❤❤❤❤❤😍 ممنونم ایشاالله خدا نوه گلتونو براتون حفظ کنه 
نرگسنرگس
23 مرداد 98 0:06
عزیزم..😁 انشالله تا 1400 نی نی تو بغل کنی.
نرگسنرگس
23 مرداد 98 0:07
ما با افتخار شما رو دنبال کردیم . شما هم لطفا ما رو دنبال کنید...😉
Patrick
پاسخ
ممنون عزیزم منم دنبالتون کردم با افتخار😘