دل نوشته هایم برای کودک ایندم

خرداده و امتحاناش دیگه😷

1398/3/27 13:46
نویسنده : Patrick
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کدوتنبل من خوبی شما؟راستی اگه از کدوتنبل خوشت نمیاد پامپکین صدات کنم؟بهتره؟

بگذریم همونجوری که از عنوانش معلومه الان امتحاناتمه اوه اوه نگم برات همه شونو دارم گند میزنم😓اصلا حس و حال خوندن نیست امیدوارم علاقه ت به درس به من نره😐راستی بزرگ شدی ازم بپرس مامان روان 2 چند شدی😐

الانم مثلا فردا امتحان دارم و باید درحال خوندن باشم راستی ایکس من نیومده هنوز.هر جا هستی باش فعلا😑گازش بگیر مامان دندون درآوردی 😬

پ.ن:راستی ایکس من😂هیچوقت اندازه زمان امتحانا از ته دل نخواستم بیای 😂شبا یه صفحه درس میخونم😂سه بار میگم اه ازدواج کنم راحت شم.کجایی تو اخه😑این وبلاگ قرار بود درباره بچه مون باشه الان نود درصدش غرغرای منه به تو.بیا دیگه هر جور میای😐بخوریم به هم جزوه هامون بیفته...نه نه اونجوری دوست ندارم سنت کم میشه  اونجوری،چمیدونم تو فروشگاهی میوه فروشی ای نونوایی ای مطب دکتری یه جایی بیا بخور به من دیگه😑

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)